kategorie
počítadlo přístupů
online: 6
dnes: 88
týden: 534
celkem: 229474

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky, reklamace a odstoupení od kupní smlouvy

Provozovatel:

Jiří Bernas - Domácí Poker 
www.domaci-poker.cz
Čimelice 21
398 04  Čimelice
IČ: 73523852
DIČ: CZ8412171680 (jsme plátci DPH)
Č. Účtu: 78-413310277 / 0100 – Komerční Banka
(nebo varianta zápisu bez pomlčky: 780413310277 / 0100 )

EET Běžný režim - oznámení: 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Co dělat v případě, že vám přijde viditelně poškozená zásilka?

Nejjednodušší způsob vyřešení je odmítnutí zásilky! Následně nás ihned informujte o poškozené zásilce, my vám opětovně zboží odešleme z našich skladových zásob a reklamaci s přepravcem (Českou Poštou, PPL, DHL, TopTrans) vyřídíme sami! 
V případě, že přijmete viditelně poškozenou zásilku, ale toto nepotvrdíte do přepravního listu či reklamačního listu přepravce, zásilku a případnou škodu nemusí být možné reklamovat a vymáhat způsobenou škodu!

Viz obchodní podmínky České Pošty a PPL.

Záruka vrácení zboží – odstoupení od kupní smlouvy:

Dle příslušných paragrafů občanského zákoníku (Zákon č. 89/2012 Sb., ve znění pozdějších předpisů, dále jen „NOZ“) máte možnost zboží zakoupené přes internetový obchod do 14-ti dnů vrátit bez nutnosti udat důvod (tzv. „odstoupení od kupní smlouvy“) - do 14-ti dnů musíte oznámit svůj záměr zboží vrátit na email: info@malavelkafarma.cz, případně doporučeným dopisem na kontaktní adresu obchodu). 
Jakmile vám bude možnost vrácení zboží schválena (děje se tak obvykle do 3 pracovních dnů) zašlete zboží na kontaktní adresu obchodu – veškeré informace jak zboží zaslat budete mít v odpovědi na vaši žádost o vrácení, jedná se hlavně o informace, jak správně označit zásilku a co k zásilce přibalit. Mezi termínem schválení vrácení zboží a doručením zboží na kontaktní adresu nesmí uplynout více než 7 dní, jinak nemusí být vrácené zboží přijato a reklamace či odstoupení od kupní smlouvy může být zamítnuto! 
Vrácené zboží zasíláte na vlastní náklady. 

Co musí zásilka vždy obsahovat (nebude-li v odpovědi na vaši žádost určeno jinak): 
- Originálně zabalené zboží (doporučujeme si obal těchto 14 dní ponechat, uvažujete-li o vrácení zboží). 
- Originál nebo kopie daňového dokladu, který vám byl spolu se zbožím zaslán (faktura). 
- Číslo reklamace a přiloženou vytištěnou odpověď na vaši žádost. 
- Údaje pro bezhotovostní převod peněz zpět na váš účet (zboží zaslané zpět na dobírku nebude akceptováno) a to zejména: číslo účtu, kód banky, variabilní symbol. Pokud nemáte nebo nám nechce sdělit účet, je možné zaslat vám peníze zpět poštovní poukázkou typu „C“ na Vaši adresu, pak ale od vrácené částky odečteme poplatky, které vybírá pošta za tyto poukázky (běžně 36,- Kč) 
-- Vrácena vám bude plná cena zboží, nevrací se ale poplatky za služby (doprava, dobírka, konfigurační příplatky a podobně) 
-- Vrácení plné ceny zboží platí jen v případě vrácení nepoškozeného a kompletního zboží. V případě zaslání zpět poškozeného či nekompletního zboží bude po předchozí informaci vrácená částka ponížena o storno poplatek, nebo vám bude zasláno zboží zpět a reklamace bude zamítnuta. 
-- Nárok na vrácení zboží v souladu s příslušnými paragrafy NOZ nevzniká automaticky u zboží na zakázku či na objednávku, zboží upraveného podle přání zákazníka a to zejména u hodnotného zboží. V případě, že dojde k takovémuto případu, je možné vrácení zboží odmítnout či účtovat storno poplatek (běžně 20% z hodnoty zásilky). 
-- Chcete-li odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní bez udání důvodu na základě NOZ pamatujte, že zboží musí být nerozbalené, nepoškozené a včetně veškerého příslušenství. V opačném příklad bude naúčtován poplatek za opravu či opětovné zabalení zboží.

Běžný postup při reklamaci - poškození či vrácení zboží 
1) Reklamaci je nutné nám oznámit - ideálně emailem (pokud nepřijde odpověď do konce následujícího pracovního dne, kontaktujte nás!), případně doporučeným dopisem na adresu provozovny Domácí Poker Strakonice 
2) Budete informováni o přijetí reklamace a způsobu vyřešení (většinou jste nejdříve telefonicky kontaktováni, podmínky jsou domluveny a oboustranně odsouhlaseny a následně vám vše potvrdíte písemně - emailem) 
3) Bude vám sděleno, jak dále postupovat (zaslání zboží zpět, zaslání fotografie, zaslání čísla účtu, atd.) 
4) Úspěšné vyřešení reklamace (bude vám zasláno nové, či opravené zboží, nebo vráceny peníze, či jejich část)

Dodací lhůty a způsoby platby:

Je-li zboží vedené jako skladem, pak jej odesíláme standardně následující den po potvrzení objednávky. Přesný termín dodání záleží na zvoleném způsobu dopravy: 
Podrobnější přehled naleznete pod odkazem "Doprava" 
Způsoby dopravy: 
- Osobní odběr - sklad Domácí Poker Strakonice
- Česká pošta: 1-2 pracovní dny 
- Přepravní služba: 1 pracovní den 

- Přepravní služba nadrozměrné zásilky: 1-3 pracovní dny 
Způsoby platby: 
- Předplatba (zálohová platba): Na základě objednávky vám bude vygenerována zálohová faktura, po jejím uhrazení (připsání peněžních prostředků na náš účet) bude zboží expedováno. 
- Dobírka: Při přebírání zboží zaplatíte za zboží přepravní společnosti (možno u všech způsobů dopravy). 
- Hotově na prodejně: Zaplatit je možné samozřejmě i hotově v naší prodejně Domácí Poker Strakonice
On-line platební karty a další možnosti vzhledem k vysokým poplatkům ze strany bank zatím bohužel nepodporujeme, v takovém případě prosím využijte možnost předplatby či dobírky.

Odesláním objednávky a souhlasem s obchodními podmínky udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů (jméno, adresa, telefon, email, atd.). Vaše osobní údaje slouží ke komunikaci ohledně objednávky a k jejímu úspěšnému dodání. Bez vašeho souhlasu vám nebudou zasílány obchodní sdělení, nabídky ani newslettery. Údaje poskytujete pouze provozovateli webu www.malavelkafarma.cz: Jiří Bernas, IČ: 73523852. Osobní údaje můžou být předány přepravním společnostem kvůli vyřízení a dodání objednávky (zejména jde o Českou Poštu, PPL, DHL, Toptrans, DPD, Schenker), Vaše osobní údaje nebudou předány ani prodány žádné další třetí straně!

Vaše údaje při registraci jsou zpracovávány minimálně po dobu šesti let od posledního přihlášení (hlavně z důvodu dostupnosti dokladů pro případné reklamace a podobně, dále podle zákona o účetnictví 561/1991 Sb., ve znění pozdějších předpisů, §31) či po dobu přepokládané délky záruky na zakoupené zboží – platí delší doba.  

Dodací lhůty u zakázkové výroby: U zakázkové výroby je dodací doba sjednávána individuálně, většinou se pohybuje kolem 3-6 týdnů. U zakázkové výroby bývá účtována záloha nejběžněji ve výši 70-100% z ceny zakázky.

V případě, že si vysloveně přejete výmaz vaší registrace a osobních údajů, stačí nám to sdělit emailem (email odesílatele zprávy se musí shodovat s registračním emailem uživatele/zákazníka) nebo dopisem (doporučujeme doporučený dopis). K výmazu dojde nejpozději do 10-ti pracovních dní od zaslání žádosti o výmaz, což neplatí v případě, že ještě neskončila povinná minimální doba pro archivování fakturačních údajů dle zákona 561/1991 Sb., ve znění pozdějších předpisů.

Vhodnost zboží:

Veškeré zboží v obchodě Malá velká farma je nevhodné pro děti a mladistvé do 18 let! Hrozí nebezpečí úrazu elektrickým proudem či zranění! Zboží splňuje bezpečnostní normy a neuvolňují se z něj žádné nebezpečné chemické látky dle příslušených norem a zákonů ČR a EU.

Ostatní ustanovení:

Tyto obchodní podmínky nahrazují veškeré starší obchodní podmínky a jejich ustanovení.

V Čimelicích 12.5.2015 
Jiří Bernas 
Domácí Poker